compleet...... - Reisverslag uit Hohhot, China van Rui Direks - WaarBenJij.nu compleet...... - Reisverslag uit Hohhot, China van Rui Direks - WaarBenJij.nu

compleet......

Blijf op de hoogte en volg Rui

14 Augustus 2014 | China, Hohhot


tjaa daar zit je dan op de wc pot in de badkamer omdat ik anders toch bang ben dat Rui wakker gaat worden, och ja je moet er iets voor over hebben he! Wel moet ik zeggen dat ik niet vaak met zo'n glimlach op de wc heb gezeten want wat was vandaag een fijne dag. Vandaag eindelijk echt met z'n drietjes want ook trotse papa Rob was van de partij, en wat is dat fijn.

Vanochtend zijn we eerst met de gids het paspoort van Rui op gaan halen, ook de officiele papieren waren inmiddels klaar. In de taxi op weg hier naartoe was Rui behoorlijk onder de indruk, trouwens niet alleen Rui want wat een rijstijl houden ze er hier op na, het is ongelooflijk hoe weinig ongelukken er gebeuren want 2 baans wegen worden gebruikt als 4 baans en autos gaan samen met voetgangers, fietserers en andere niet herkenbare voertuigen kris kras door elkaar. Maar we hebben het overleefd en zijn een paspoort rijker (en wat centen armer).

Verder zijn we vandaag met z'n drietjes naar het park geweest. Rui in de draagzak en alle bekijks van de wereld. Wederom vaak op de fotos gezet en door veel mensen (positief) benadert. Rui was dan ook wel erg uitgelaten in het park, hij kan echt schater lachen. Hij doet het trouwens over het algemeen zo ontzettend goed. Byzonder hoe je elkaar in een paar dagen zo goed leert kennen, elkaar zo leert vertrouwen, en de liefde voor elkaar zo nog veel sterker en krachtiger word. Ik voel me echt gezegend dit zo te mogen voelen en ben blij dat we Rui dit ook mogen en kunnen laten voelen.

Na het eten moest er nog even met Nederland geskyped worden en heeft Rui even al zijn kunstjes aan opa en oma Oostrum laten zien. Nog even een kort wandelingetje, helaas weer geen zin in de fles, maar wel een banaan en nu lekker in zijn bedje en ik dus op de wc. Met nog steeds een glimlach, een glimlach als ik aan jullie denk en als ik denk aan de fijne dag met ons gezinnetje. En wat ben ik trots en verliefd op dit gezinnetje; op mijn mannen.

Leuk trouwens dat een paar lieve collegas in hun reactie aangaven dat ik er anders uitzag, en ja zo voel ik me ook, een echte mama, moe maar voldaan en vol liefde en kracht!

  • 14 Augustus 2014 - 16:01

    Jelle:

    En met veel plezier weer dit stukje gelezen. Gelukkig dat het met iedereen beter gaat, maar wat duurt het nog lang voordat we weer naar Schiphol mogen reizen.

    Groetjes van een ons,

    ps Sjors kan alleen nog maar knutselen voor Rui!

  • 14 Augustus 2014 - 16:17

    Jaap Hamel:

    lieve Femke en Rui en beste Rob

    lachend op de pot, toch een foto waard, krijgen we die nog.. (grapje)
    ik ben nog van de generatie dat je geen "lieve" zegt tegen een man, vandaar de aanhef.
    je gaat natuurlijk wel al die mooie postings bewaren en later aan Rui geven zodat hij weet hoe welkom hij is en was.

    fijne thuis reis,
    jaap

  • 14 Augustus 2014 - 20:11

    Janneke:

    Leuk, ik zie je bijna zitten op die wc met een glimlach van oor tot oor. En wat fijn te horen dat jullie nu eindelijk compleet zijn. Wat zullen jullie genieten. Het is jullie gegund, meer dan dat.
    En wat leuk die foto's. Rui is zo schatje om te zien. En inderdaad jij hebt een zachtere uitstraling. Van Rob weet ik het niet, die ken ik niet. Een trotse vader zie ik wel.
    Jullie boffen met elkaar!
    Liefs Janneke

  • 14 Augustus 2014 - 20:39

    Fam Goumans:

    Hoe hartverwarmend is dit verslag en wat een geweldige foto van jullie 3-en. Een mega glimlachen staat er op ons gezicht!
    Wat fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad en dat het weer goed met je gaat Rob! Je ziet er weer fit en op z'n Rob uit, fijn !

    Iedere dag lezen we weer met veel plezier jullie verslag en kunnen dan ook niet wachten jullie weer live te zien.

    Geniet ervan, het is jullie meer dan gegund!

    Dikke knuffel en kus van ons

  • 14 Augustus 2014 - 21:51

    Brechje:

    Elke dag lees ik jullie verhaal. Wat kun je het super mooi schrijven, Femke! Bijzonder voor jullie daar, bijzonder om deze momenten te mogen lezen! Dat er nog maar veel fijne dagen (weken, maanden en jaren) mogen volgen! Groetjes aan je mannen! Veel geluk!

  • 14 Augustus 2014 - 22:17

    Truus:

    Wat een mooie foto van jullie samen een echt gezinnetje.Hopelijk knap je snel op want alleen lachen op de wc word snel saai.
    Groetjes

  • 14 Augustus 2014 - 23:07

    Jose:

    Mooi hoor, om jullie zo te zien groeien met elkaar. Vroeg me af of Rui ook een foto van jullie naast zijn bedje heeft gehad om alvast te wennen?? Hij lijkt al zo vertrouwd met jullie.
    Iedere dag is er weer eentje samen. Geniet ervan.

  • 15 Augustus 2014 - 00:12

    Edwin, Suzanne, Iris En Sophie & Saar:

    Lieve familie Direks,

    Want een familie zijn jullie nu met zijn drietjes! Wat een mooi plaatje. Wat kun jij prachtig je gevoel beschrijven, Fem. We kijken elke dag weer uit naar je verslag. Fijn om mee te mogen genieten met jullie. Gelukkig gaat het beter met jullie nu. Hopelijk tot morgen.

    Dikke kus van ons

  • 15 Augustus 2014 - 08:46

    Ludo En Nicole:

    Lieve Rui,

    Wat zullen de afgelopen dagen toch spannend voor je zijn geweest! Alles wat je kende was in een klap weg.
    Maar er waren wel elke keer 2 mensen die je troostten, met je speelden, je te eten gaven en je met een hele liefdevolle blik de hele dag aankeken. Je hebt de een zelfs al papa genoemd! Volgens mij is hij terplekke gesmolten of niet? Je schijnt een hele aanstekelijke schaterlach te hebben. We kunnen niet wachten om die een keer te horen. Heel misschien willen je ouders wel een keer met Skype een filmpje maken (dat kan namelijk) en kunnen we je al een keer zien..... ;-)
    We wensen je in China, maar natuurlijk ook daarna als je Nederlandse avontuur begint ontzettend veel plezier, liefde en geluk toe met je gezin waar je ongelofelijk welkom bent. Wat bof jij dat je bij deze mensen terechtgekomen bent!

    Dikke knuffel van ons

  • 15 Augustus 2014 - 09:42

    Mijnke:

    Lieve Femke, Rob en Rui,

    Net als een sneltrein jullie berichten gelezen, wat beschrijf je het mooi!
    Kan me alleen maar voorstellen hoeveel emoties er door jullie heen gaan en hoe intens deze zijn!
    Ik kan me niet anders voorstellen dan dat Rui jullie liefde voelt en hoop dat jullie intens genieten, heel veel liefs!

  • 15 Augustus 2014 - 09:58

    Toke:

    Dag Femke, Rob en Rui,

    Wat fijn, dat jullie als gezinnetje zo mogen genieten.
    Van harte gefeliciteerd,dat alles zo goed is verlopen.
    Ik hoop,dat jullie een goede terugreis mogen hebben
    en veilig thuis aan juliie leven als ouders van Rui mo-
    gen beginnen.
    Hopenlijk tot ziens en een lieve groet van Toke

  • 15 Augustus 2014 - 14:50

    Rianne En Peter:

    wat een leuke verhalen, ik had ze een tijdje niet kunnen lezen kon even niet in mijn emails. Wat geweldig moet het zijn dit gevoel te ervaren.En wat fijn dat het zo goed voelt met Rui samen.
    We lezen volop mee en leven met jullie mee.

  • 15 Augustus 2014 - 18:47

    Peter, Nicole, Milot & Ruben:

    Wat een prachtige verhalen! Gefeliciteerd met dit mooie mannetje. Wat zullen jullie genieten!!
    Lieve groeten Peter, Nicole, Milot & Ruben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hohhot

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Alweer 2 weken thuis!

30 Augustus 2014

Stap voor stap........

27 Augustus 2014

Thuis...................

25 Augustus 2014

De laatste daagjes.........

23 Augustus 2014

de dagen vliegen voorbij.......
Rui

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 19356

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

06 Augustus 2014 - 27 Augustus 2014

Amsterdam-Beijing

Landen bezocht: